snow

Fantastisk studentdag!

Heeeeeeej sommar! Åh - det är verkligen sommar nu! Älskar det! Idag är det dessutom Sveriges nationaldag - 25 grader och strååålande sol! Sverige är bra fint! Gårdagen bjöd på exakt lika fint väder och tänk vilken dag alla studenter fick! Drömmen (en avvundsjuk Annie här ja, som fick PISSREGN när hon tog studenten. Lite surt faktiskt). Jag hatar uttrycket "överallt och ingenstans" men det var precis så det var för mig igår! Det var tänkt att jag skulle hinna med tre studenter men sen ville jag så gärna besöka Hanna och Ted som jag spelar flöjt med också så jag stressade som ett vilt djur hela kvällen! GPS:en var med mig ett tag och jag försökte köra bil och läsa karta samtidigt (inget jag rekommenderar) men tillslut (har jag berättat att jag har VM i sämsta kartläsaren på denna jord?) hittade jag till Ted - så jag var så glad att jag hann till alla! Jag var även hemma hos Malin! Åh! Hon var så fin (så fin att jag börjar storgråta när jag ser henne?? Jag och mina känslor. Som alltid sitter utan på kroppen. Alltid.). 


Imorse ringde klockan halv sex och jag var laaagom pigg, som ni förstår, på att stiga upp då! Men efter lite frisk luft och positiva tankar gick jobbdagen fort förbi! Skönt! Nu ska jag njuta av denna vackra kväll och hålla tummarna att min lediga helg fortsätter så här! Flummigt inlägg känns det som men det är säkert för att jag är lite yr och trött i huvudet. Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är bäst!!

2013-06-06 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0