snow

Goda recept!


Alla har väl hört att det är farligt dyrt att gå i mataffären när man är hungrig? Man vill ju plocka på sig allt och summan för kalaset blir alltid det dubbla, än om man hade valt att gå dit efter middagen, istället för före. Just nu är jag hungrig som en varg och håller mig därför borta från affären men istället har jag börjat kolla massa recept. Och det är också farligt för man lockas av precis allt - har hittat hur många som helst som jag bara mååååste testa laga. Så nu ska jag sitta här och drömma mig bort i pizzabullar, räksallader och fajitas medan kocken pappa lagar måndagssoppa! Kommer kanske med något tips här snart!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej Annie!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-07-08 @ 12:51:43
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0