snow

Från helgen


En intensiv vecka är igång! Sexdagars arbetsvecka och jobb hela helgen! Som tur är har jag mycket energi från en riktigt bra helg! Vissa lördagar och söndagar är liksom lite lite lite bättre på alla sätt och vis än andra. Man kan inte sätta fingret på vad det är som gör det men det bara är så. Och jag ska heller inte grubbla över varför utan istället bara njuta av det. Och det har jag gjort. I lördags var jag och mamma på stan en sväng (jag äääälskar gå på stan med mamma! Det är vår egentid, gå runt och småprata om allt och inget och kolla på kläder och inredning och blommor, som är mammas stora passion i livet! Hon kan gå och diskutera och planera vad hon ska ha för tema i rabatterna hur länge som helst. Gulligt!). Resten av lördagen var rätt lugn och skön. Det behövs! Så man hinner andas! På kvällen var jag och Marcus vid stranden men det har ni redan fått rapport om, hehe. Igår var vi på Lager 157 och där gjorde jag världens fynd! Jag köpte den här snygga jackan! Älskar färgen! På kvällen mötte vi upp några kompisar och spelade minigolf och åt Ängelholms godaste pizza! En jädrans bra helg helt enkelt. Nu ska jag ladda upp med näsdukar inför Biggest Loser-finalen! Jag vet inte varför men börjar alltid gråta så in i bängen när jag ser deras fantastiska resultat! Jag tror hemmaprisvinnaren är Patrik och den STORA vinnaren är Emma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0