snow

Hemma-SPA


Hej Bloggis! Jag skrev precis ett inlägg om hur irriterad jag är idag men hur roligt är det att lyssna på massa negativt svammel? Så istället ska jag skriva om allt det BRA som hänt idag så jag både sprider positiv energi till er och till mig själv! Imorse var jag och Cindy ute och gick! Åh - nu är det grönt överallt, det var 18 grader och campingen var full med sommargäster! Älskar gå där förbi och insupa semesterkänslan, än om det bara är för fem minuter! När vi kom hem hade jag hemma-SPA med mig själv! Färgade ögonbrynen, rakade benen, filade fötterna och målade tånaglarna! Härligt att känna sig sommarfin! Sen la jag mig på altanen och somnade en timme i solen!(Fick som jag önskade - lika fint väder som igår - tackarrr!). Nu har jag precis ätit kulglass i strut (sluuurp! Med choklad- och nötsås och på toppen massa minimarshmellows) och ska hälla i mig ett par glas vatten för det har jag glömt bort att dricka idag! GLAD ONSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0