snow

Ljuset!!


Igår - luggtjej!

Hejsan svejsan! Oj vad jag sitter och drar mig för att gå och träna! Jag gör verkligen ALLT för att slippa! Som det kan vara va? Om några timmar kommer iallafall Ebba hit (sooom jag har saknat henne) så det är bäst jag ger mig iväg nu så detta blir gjort innan hon plingar på! Men jag måste bara kommentera detta underbara ljus vi har just nu! Det gör mig lycklig enda in i själen! Det är ett sånt där riktigt vitt ljus hela kvällen och det blir inte mörkt förrän vid elva! Älskar det! Det varar hela juni så det gäller att njuta och ta vara på dessa kvällar riktigt ordenligt! Nej, nu mååååste jag ta tag i mig själv och ge mig av! Har föresten gjort ett till inlägg med massa bilder från semestern som dyker upp i helgen! Glad torsdag Bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0