snow

Midsommarafton


Glad midsommar på er alla tjugo! Gårdagen bjöd på sol, moln, tumhållning att det inte skulle bli regn, regn, moln och sol! På förmiddagen var jag och Marcus och handlade inför kvällen. Ugnsbakad potatis, grillat och en stor sallad blev det! Och det var jag glad för, sill och ägg inte är min melodi. Sen gjorde jag min krans på en gassande altan! Säkert 30 graders hetta! Helt galet! Vid tre mötte jag upp Lina. Vi hade den årliga tradtionen att gå till ängen och dansa. Eller ja. Vi dansade inte för vi höll på att koka bort där vi satt på filten. Så vi drack saft och åt frukt istället. På kvällen åkte jag till Daniel där vi, tillsammans med ett gäng vänner, spelade kubb, grillade, drack vin och pratade! En mycket fin kväll med andra ord. En bra start på en, förhoppningsvis, alldeles underbar sommar! Som rektorn i Eva & Adam säger - GLAD SOMMAR KIDS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0