snow

Nagellack & snack!

Godmorgon tisdag! Dagarna svischar förbi och jag kan inte fatta att jag redan varit hemma en hel vecka! Galet! Jag har jobbat fyra kvällar (har två till den här veckan) och det är verkligen inte min grej! Det är skönt med sovmorgon och att kunna vara uppe rätt länge på kvällen men sen går liksom hela dagen på att vänta på att man ska börja, om du fattar. Men efter den här veckan blir det mer dagpass! Tummen upp för dagtider!


Jag har, på tal om att byta ämne, kommit på att jag tilbringar alldeles för mycket tid vid datorn! Gillar det inte alls! Tänker ofta på hur mycket jag hade hunnit med om jag bara tog bort hälften av datortiden! Så med det sagt ska jag bli bättre på att släppa bloggar (det är ett beroende - verkligen!) och utnyttja min tid på ett annat sätt. Så. Nu fick ni veta det! (Jag planerar typ aldrig vad jag ska blogga om så det som dyker upp först blir ofta det jag tar. Och detta var kanske inget jag egentligen hade tänkt skriva om, men nu blev det visst så!). Nu ska jag lyssna på min "kärlekslåtslista" på Spotify som jag nyss uppdaterade och måla tånaglarna i denna härliga färg (halva flaskan ligger tyvärr på min matta så det är tur att det är en fin färg). Sen ska jag stryka min klänning som jag ska flänga rundor i, imorgon på studentfirandet! Tänk att det är ett helt år sedan jag tog studenten! Såååååå mycket känslor och en så otrolig lättnad och glädje det var! Häftigaste dagen i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0