snow

Porträttbilder


Tjena tjena torsdagen och dagen innan midsommar! Kallas det då för lille-midsommarafton? En tanke bara! Idag har vi midsommarfest på jobbet för alla våra små söta gamlingar! Det ska bli kul att få rå om de lite extra med att fixa med kransar och annat småpyssel! En annorlunda jobbdag väntar med andra ord. Men nu tänkte jag visa lite bilder från min och Ebbas kväll! Vi var i närheterna och tog massa bilder. Det var såååå länge sen sist! Som jag har längtat! Och fler sådana här stunder ska det bli i sommar. Då vill jag ha motljus och hav! Kan det bli mycket bättre? Den här gången blev det högt gräs, små grusvägar och vita stenar!

Inlägget skulle ha publicerats imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0