snow

Semestertider!


Goddag Bloggis och en mycket mycket regning söndag!
Det är en riktig innedag och tyvärr har det varit många sådana den senaste veckan.. Men snart vänder det! På fredag står det sol och 21 grader på väderleksrapporten! Sen sist vi hördes av har jag gått på semester! Wohoo! Jag har sovit elva timmar, två nätter i rad så nu börjar jag bli människa igen! Skönt! Mer då? Jag har gått på stan med mamma och Marcus i fredags och igår med Anna! Köpte en ny jeansskjorta och sjal! Fina saker som säkert kommer skymtas av här i bloggen så småningom. Jag har försökt råda bot på en envis förkylning som vill bryta ut och det har väl gått sådär. Sömnen tror jag har varit en liten hjälp iallafall. Igårkväll kom släkt och vänner hit för att fira mamma och pappas födelsedagar. Vi sjöng, åt sommarmat och jag fick träffa Ebba! Härlig lördag! En bra start på semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0