snow

Slappesöndag & en hel drös med bilder

Hemskt mycket hej! Oj, oj, oj vilken slappedag jag har här! Jag har inte gjort många knop idag men ändå är jag trött som om jag sprungit marathon! Jag tror det är en infektion som bråkar! Men håller tummar och tår att det bara är en släng av vanlig trötthet! Så istället för att skriva om min ytterst innehållsrika dag tänkte jag istället dra iväg ett till gäng bilder på Ebba och mig! Det kör vi på!


Nästa vecka har jag en riktigt go arbetsvecka! Börjar tidigt, men det bästa av allt, jag slutar tidigt hela veckan lång! Wiho! Och inte nog med det - efter veckans slut är det semestertider! Två låååånga veckor har jag att se fram emot! Det ska bli underbart! Nu: min stora, goda sallad som jag nyss slängde ihop, tillsammans med grillat kött, tomater i ugn och pasta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0