snow

Snälla hjälp mig!


Inatt sov jag elva timmar!
Väldigt skönt! Men nu känner jag mig alldeles konstig i kroppen. Nästan lite bakiskänsla! Konstigt det där. Att man kan sova för länge. Men det var inte det jag tänkte skriva. Jag tänkte nämligen höra om ni kan hjälpa mig. Jag har så in i bombens ont i mina armar. I tricepsmusklerna närmare bestämt! I torsdag tränade jag. I en timme. Tabata. Jag gjorde ingen ny övning eller så utan körde bara ett helt vanligt gympass. I fredags vaknade jag med en skön träningsvärk, igår var den ännu värre och idag har jag så jädrans ont att jag knappt kan röra mig. Och nu är smärtan koncentrerad på armarna. Jag undrar varför? Alltså det är inte så att det onda kommer när jag är i ett visst läge utan jag har det konstant! Outhärdligt! Usch. Finns det någon expert där ute eller ett träningsfreak som känner igen sig eller någon som helt enkelt bara ligger inne med god kunskap som vill dela med sig? Kan det vara en sträckning? Hur som helst så står jag inte ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0