snow

Vardag


Är hemma efter en introduktionsdag på jobbet! Vi har gått igenom allt - verkligen allt! Kändes lite onödigt i och med att jag har jobbat där redan i tre månader men på ett sätt kändes det ändå bra att gå igenom så man har det färskt i minnet nu till sommaren, när ordinariepersonal går på semester! Nu är jag helt slut i huvudet och tänkte mest bara ta det lugnt ikväll! Imorgon har jag en leeeeedig dag och det ska verkligen bli gött! *Håller tummarna att det är prick på lika fint väder som idag*. Resten av veckan kommer nämligen gå i hundra! Men en dag i taget! Ikväll är det den stora finalen av Biggest Loser! Kuuul tycker jag! Såg ni igår? José vann hemmapriset! Helt sjuk vad han hade förändrats! 50% av sin kroppsvikt! Det är så man får gåshud! Nej nu blir det kyckling, pasta och pesto och en stor sallad som jag nyss gjorde med fetaost, oliver, paprika och.... sallad! GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0