snow

Bästa bästa!



Oj oj oj - vilken helg! Så bra helg! I fredags blev jag firad av familjen. Jag fick bland annat den här lilla roliga vasen, som jag önskat mig länge. Tycker den är så söt. Den kommer bli fin med vitsippor i eller så som den är nu - med olika sorters blommor. På kvällen kom Marcus hit, vi och familjen lagade tacos och kollade på Lets Dance. Igår, påskafton, var jag på Systemet och köpte min första bag in box! Det kändes stort - och vuxet! Sen var det full fart med förberedelser inför kvällen. Vid sju kom ett härligt gäng vänner hit för middag och fest! Vi åt salamifylld kyckling och ris med sallad och fucachia och till efterrätt blev det kladdkaka med toscasmet. Vi lekte lekar och pratade och vid midnatt gick vi ut och dansade! Halv fem avslutade jag och Marcus kvällen vid mitt köksbord med pizza. Härligt att vakna imorse med ett leende på läpparna och vara så glad eftersom kvällen blev precis som jag önskat. Tänk att jag har så fina vänner. Det är mycket värt ♥.  


Vi saknar Adam, Madde och Daniel som var på vifft men annars kom alla med på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0