snow

Fredaaaag!


Effektiv dag måste jag säga, som startades med
en körlektion. Wrrrrooooooom sa det! Sen åkte jag en sväng till gymmet. Skönt att träna på fredagar tycker jag. Då känner man sig så duktig hela helgen och kan äta onyttigheter med gott samvete. Sen hem för lunch. Efter det cyklade jag till Musikskolan och spelade Ted Gärdestad-låtar med mina tvärisar. Nu är jag nyss hemkommen och ska sätta fart med maten. Ikväll blir det tacos - riktig fredagsmat med andra ord. Malin kommer vilken sekund som helst. Vi ska på nattcafé ikväll och hon ska spela upp en liten pjäs, det tycker jag ska bli kul. Vi får hålla i våra mössor för det är storm ute idag. Hjälp! Hade ju inte varit helt fel att ha Munka-väder! Har ni föresten någon koll på vilken dag det är idag? Det är den internationella kvinnodagen! Har ni blivit lite extra ompysslade? Det har inte jag, tror inte ens min lille söta kille vet om vad det är för speciellt med den här dagen, om jag ska vara helt ärlig. Men hur som helst har det varit en grym fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0