snow

Glad påsk!


Jag har ju börjat, för ett år sedan eller så, att tycka gul är en riktigt läcker färg. Så en gul tröja är på idag - nu i påsktid och allt! Idag har jag annars mest varit på jobbet och fixat. Det var påskfest där i eftermiddag så det var hur mycket som helst som skulle göras! När jag kom hem var det värsta kaoset här. En hund hade sprungit runt i kvarteret och ingen ägare hittades. Nu är den i vilket fall i polisens händer. Skönt det. Efter det plingade ett par jättesöta små kycklingar på dörren. Gula och fina med fjädrar på kroppen - min små grannar! Nu blir det påskmat till middag (inte så poppis enligt mina smaklökar) och sen är det planering inför helgen som gäller! Jag fyller ju nämligen år här imorgon (ingen kan ha missat det va? haha) och en härlig fest väntar. Men den, ska jag tala om, har jag inte hunnit tänka på i veckan. Så från och med nu är det fokus på kalaset - något gott recept ska finnas, det ska handlas, städas, dukas, pysslas och bakas! Nu säger jag hejdå till min tonårstid. Ja, den tar ju slut här. Shit. Nu är jag gammal! Wooooo! Läskigt. Men coolt! Ha en fin inledning på långhelgen Bloggis!

Kommentarer
Postat av: kajolina

glad påsk på dig med min fina, stora och söta tjej! ;) Ska bli roligt till helgen! och du, om du behöver hjälp med någonting, slå bara en pliiing! :D <3

2013-03-28 @ 18:10:20
URL: http://karolinaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0