snow

Lördagsprat

På min födelsedag förra året

Hej alla fina!
Hoppas ni haft en bra lördag! Det är FORTFARANDE vinter ute (jag slutar snart tro på att det kommer bli vår!), och jag kommer inte få några blommande vitsippor till min födelsedag. Det är tradition att farmor plockar och har med sig på min dag men i år är marken frusen och förhoppningarna om att det ska bli grönt är typ på noll. Butter början på detta inlägg, känner jag. Sorry! Ikväll blir det iallafall en superlugn kväll. Jag har ringt hit Marcus, så han kommer vilken sekund som helst och sen ska vi kolla på en smågullig film.

Imorgon väntar jobb hela dagen. Goa pengar. Det behövs för jag var inne på Zara-butiken häromdagen och jag kan säga att jag kan köpa upp hela affären!! Två finfina plagg fick följa med. En söt liten blus som jag ska ha när jag fyller år! Alltså jag brukar inte längta till min födelsedag särskilt mycket men i år gör jag det.... Wii!! Jaja, nu ska denna lördag (fast känns skrattretande mycket som en söndag) avslutas på bästa sätt. Håret igår föresten: Jag blev så nöjd. Som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0