snow

Lugnaste laget



En ganska, eller ja väldigt ska jag väl säga, lugn lördag här. Jag har övningskört med pappa en sväng, fikat hos farmor och farfar och gått en snabbrunda, i dubbel bemärkelse, med mamma. Burrväder är vad det är idag så man måste gå på för att hålla uppe värmen. Kallt som tusan. Vinden biter i benen på mig. Tänk när det blir sommar och man kan ha klänning och bara ben......... Jaja, jag har ju sagt att jag inte ska snacka mer om längtan. Men den finns där liksom ofta ofta ofta. Tills dess får det iallafall bli strumpbyxor till kjolen och klänningen. Ikväll ska jag iallafall klä mig för fest. Men VAD ska jag ha på mig? Festligt men inte för kallt? I-landsproblem, jo tack jag vet, men man vill ju att det ska kännas rätt. Känner man sig inte bekväm blir det inget bra. Okej, nu blir det duschning och ut med halva gardroben för att hitta DEN tröjan.

Cindy hälsar att hon älskar lugna lördagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0