snow

Funderingar



Gooooodmorgon Bloggis och hej den mycket ovälkomna snön! VARFÖR? Man får alltid bakslag i mars. Det borde vi ju ha lärt oss vid det här laget men man vill ju så gärna bara ha massa vår men så kommer ofta vintern istället. Jaja, slutsnackat om den tråkiga nyheten. Jag tänkte istället visa min fina framsida på almanackan! Visst blir det bra mycket roligare med en personlig bild!? Jag tycker ju sånt är så skoj, hihi. Ska jag berätta en sak, som jag tänker på när jag ser det här foto, som känns mycket märklig? Jo, det är att jag har tagit studenten. Det är väl klart att jag fattar att jag har gjort det, det tvekar jag inte över. Men när jag var mindre trodde jag att man var vuxen när man tar studenten. Ja, fullvuxen ska man vara - ha egen lägenhet och veta vad man ska plugga till. Jag känner inte alls att jag är där. Konstig känsla.

Ja, men så kommer det säkert alltid att vara. Att man tänker hur en sak ska vara och sen när man väl är där så är det inte alls som man tänkt sig. Det ska ändå bli spännande att se när jag kommer räkna mig själv som helt och hållet vuxen. Just nu är jag med en fot på varje sida. Okej, nu ska jag sluta grubbla över mina funderingar. Istället tänkte jag bara höra med er om ni vet att jag svarar på era kommentarer? Blogg.se har gjort att man kan svara i kommentarsfältet på ett snyggt sätt så gå tillbaka där om ni skrivit något så hittar ni mina svar. Nu är det dags att dra igång den här onsdagen! Heeeeejsvej!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0