snow

Min dag idag!


Tror inte ni att de flesta av oss är rätt dåliga på att tycka att vi är tillräckliga? Man ställer ofta höga krav på sig själv och, jag är iallafall, så bra på att sätta mycket press på mig. Jag är så målmedveten att jag nästan kan göra vad som helst, hur orimliga än kraven är, bara jag tar mig dit - till mål. Men det är kanske nu, när man fyller år, som man borde tänka efter en extra gång att man är rätt bra som man är. Och att det räcker gott och väl att man gör sitt bästa, så är det tillräckligt nog. För visst är jag, när jag tänker efter, så ypperligt glad för att jag är just jag och tacksam över allt fint jag bär på. Idag ska jag, hur som helst, ge mig själv lite extra uppskattning. Med det sagt så hoppas jag att ni också klappar er själva på axeln och ger er en jag-är-bra-dos just idag! Och sen vill jag utropa ett stort grattis till, ingen mindre än, mig själv.

Tack för att du är du Annie - fortsätt med det!


Kommentarer
Postat av: Malin

haha du är fin du Annie! :) och så rätt har du.

2013-04-01 @ 13:13:41
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0