snow

Navy Blue


Jag tänkte visa mitt senaste köp, som gjordes när jag och mamma var på stan häromdagen.
Så nöjd! Ett par Converse fick nämligen följa med mig hem! Jag har alltid velat ha ett par höga sådana. Det har liksom varit drömmen. Men det här oäntligt antalet färger, som finns, gör det hela mycket komplicerat. Det är liksom, inte för mig, "bara att ta" en färg. Nej, förstår ni - sånt kan vara mycket klurigt. Speciellt med tanke på att jag är en riktig vele-Pelle. Men till sist så kunde jag bestämma mig. Det är så mycket Annie över den här färgen. Ja men visst! Ett par marinblå! Snyggt till typ allt! Till höga jeansshorts, till kjolen, till en slapp klänning eller till vita jeans. Ett par vita, sen ett par röda och nu då ett par som kompletterar mina favoritfärger - segelfärgerna. Perfekt. Nu säger vi komsi komsi våren! Det väntade ovädret kom ju oväntat inte. Skönt. Då blir det kanske lite vår snart iallafall (säger jag när det just i denna sekund snöar här utanför, haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0