snow

Pinnar & hår


Tjena, tjena alla glada (och sura! - ja, hej kära surskalle!)
Min dag har varit ganska lugn och fin. Jag har Cindy var ute och gick en sväng i skogen så att hon fick springa av sig. Vi kastade pinnar och hon fick springa lös. Oj, vad hon gillar det! Man blir glad av att se hennes glädje! Det här vädret är det bästa för henne. Solen lyser men marken är frusen så hon är torr om tassarna trots vi går i skogen. Skönt!


Tog precis den här bilden och inser att det är läge för en slingning. Ska ringa min fina frisör i veckan och be henne fixa till kaluffsen! Man vill ju vara fin till sin 20 årsdag! Yepp, yepp det börjar dra ihop sig nu! Wiii! Det känns väldigt stort att fylla jämnt måste jag säga. Ska bli kul att få gå till Systembolaget och få känna mig vuxen (fick föresten höra för ett tag sen att jag ser ut som elva. Kom igen, ELVA! Var fasiken ser jag ut som elva?! I så fall skulle jag gå i fyran och väga typ 30 kilo). Ja, ja. Hur som helst ska det bli kul att bli tolv och få köpa vin!

Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHAHA Annie!! Har du inte släppt det än?? För mig ser du inte ut som en elva åring!! Du ser ut som en ung kvinna som är min fina kusin!!! <3

Svar: Åh Ebba, du är så söt! Jag skojar ju mest men visst är det ändå sjukt att hon tror att jag är elva? Lite konstigt ;). Tack, vi får ses snart! Puss :*
Annie

2013-03-11 @ 20:31:09
URL: http://baraebbis.blogg.se
Postat av: kajolina

min lilla beeeebis!!

Svar: Det är jag verkligen! Vill träffa dig NU, bara så du vet!
Annie

2013-03-12 @ 07:57:50
URL: http://karolinaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0