snow

Sol ♥ hav

Hej underbara, soliga tisdag! Vilket väder - vilket bra humör man blir på! Jag startade den här dagen med att se gårdagens avsnitt av Farmen. Det är viktigt att inte missa. Nu börjar ju det dessutom dra ihop sig till final. Vem hejar ni på? Jag har hela tiden hoppats på Erik. Han måste ta hem det!


Men det var inte det jag egentligen tänkte säga. Nej, för jag tänkte visa lite bilder från min och Cindys härliga promenad som vi var på igår. Vi gick ner till havet och njöt av att solen värmde våra kinder. Riktigt gött! Det jag helst av allt vill nu är att det ska bli tio plusgrader så man kan byta ut vinterjackan mot en lättare. Men detta var i vilket fall grymt! Solen gör så mycket! Idag är det precis lika fint väder så jag tänkte, håll i hatten, springa en runda! Man får ta på sig rejält (är det skånska? hörs verkligen som det). Snön har smält på slingan i skogen så nu har man inte något att skylla på. Som jag har längtat efter detta. Gymmet i all ära men det är så grymt härligt att träna utan att behöva trängas med sexhundra andra. Men först en röjarrunda och lite teoriplugg!

Kommentarer
Postat av: Maja

Heja Erik på Farmen ja!! :D

Svar: Ja, verkligen! Heja heja! Han tar säkert hem det!
Annie

2013-03-05 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0