snow

Stan, final & mockajacka

Också vann Robin! Vad tycker du om det, Väggen? Jag tyckte inte hans låt var särskilt bra i början men efter tre, fyra lyssningar växte den och igår var den en av dem bättre, helt klart! Det var så roligt att se när han vann! Det var inte alls vad han hade förväntat sig! Kul när det blir så! Det som jag gillade med finalen var att man inte hade någon som helst aning hur det skulle sluta. Det kunde verkligen bli vem som helst! Där fanns ingen självklar favorit. Spännande! Jag satt som på nålar precis innan man fick veta resultatet, hehe.

 
Igår på dagen var jag och Anna en runda på stan. Det var såååå länge sen jag var där, känns det som. Vi drömde oss bort i alla vårkläder, tog en fika och jag handlade nytt smink. Min rouge sjöng veeeeerkligen på sista refrängen så det var välbehövligt. På kvällen var jag och MarcusHemmakväll (älskar deras lösgodis) och sen åkte vi hem till mig och kollade på finalen. Idag har vi gymmat en sväng och jag har tagit fram min mockajacka bara för att känna lite, lite, lite att det är vår. Dock går den inte att använda än. Två plugrader och så fruktansvärt kalla vindar. Känns som vinter. Men SNART Bloggis! Visst ska det bli gött? En månad till och sen är vi där. Vår. Hoppas du haft en fin helg! Synd att den går så snabbt bara. Men ännu är den inte slut! Njut!


Kommentarer
Postat av: Biffen!!

Guuud vilken snygg jacka!! Var är den ifrån?

Svar: Tack Biffen ;) Den är köpt på Mango, förra våren!
Annie

2013-03-10 @ 21:40:11
Postat av: Biffen igen

+ fan vilka snygga läppar du har ;)

Svar: Haha, jag tackar och bockar! :)
Annie

2013-03-10 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0