snow

Träning gör mig glad!



Nu har jag suttit vid mitt skrivbord sen
nio imorse. Nu har jag spring i benen! Huvudet börjar kännas tungt så jag tänkte knyta joggingskorna och dra ut en sväng! Så gött det var igår! Jag tog det väldigt lugnt för jag ville inte ta ut mig för mycket. Jag har ju inte sprungit sen i höstas. Men såååååååå skönt det var. Bara benhinnorna och halsen håller sig i schack så fungerar detta bra! Idag har jag dessutom gjort ett träningsschema för hur jag ska lägga upp min träning fram till sommaren (tänkte springa Änglamilen!). Det ger motivation! Friskis-pass, gym, joggingturer, tabata och intervaller. Jag tror (well, jag vet) att intervaller gör SÅ mycket för konditionen. Det märkte jag sist jag la upp min träning för milen. Intervallerna (jag kör 70 * 20) är jobbiga som fasiken men bara man står ut de 20 minutrarna, som de faktiskt bara tar, så kommer man märka skillnad efter ett par gånger. Här är föresten en bild från igår - när jag är hög på endorfiner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh.. Annie! Jag vill kunna göra det med dig!

Svar: Du kan ju också springa milen... Om din höft blir bra.. och det blir den! :)
Annie

2013-03-06 @ 14:41:17
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0