snow

Välkommen helg!


Efter en mycket intensiv vecka pustar jag ut och tar helg. Melodifestival-skivan är igång och pizzan är beställd. Härligt och bra inledning på helgen! Ni har väl föresten inte missat att det är första mars idag? Ännu ett vårtecken! Hur underbart är det inte. Åh! Marsmånad har även börjat med starkt strålande sol och jättejättejätteblå himmel! Föresten: har ni lagt märke till att jag har samlat alla jag-är-så-tacksam-att-det-är-fredag-inlägg i en kategori kallad Fredag? Om man klickar in där märker man att jag börjar alla fredagsinlägg med att "åh, jag är så glad att det äntligen är helg". Haha, man kan nästan tro att jag hatar vardagar. Men man måste ju ha massa bra vardag för att få en grym fredagskänsla. Den här helgen börjar med häng med killen min och imorgon är det 20-års fest! Ska bli sååååå kul! Nu när man slutat skolan träffar man inte sina kompisar lika ofta för alla är upptagna med sitt så detta ska bli superduperskoj! Ha en fin helg Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0