snow

En bättre torsdag!


Tjena tjena soooooliga torsdag!
Idag har jag varit ledig och det har verkligen varit så skönt! Startade dagen med att ta sovmorgon till nio. Bara det säger ju att dagen kommer bli bra, haha. Sen var jag och Cindy ute på promenad. Hon har, under de senaste veckorna, blivit jättetramsig när hon går lös i skogen. Ett två tre så kan hon tvärvända och vääääägra gå på det håll som jag vill. Istället går hon i motsatt riktning och när jag ska fånga in henne så springer hon, allt vad hon kan, ifrån mig. Blir så sur.. Så jag får ju kuta ALLT VAD JAG PALLAR för att hinna ifatt och fånga in henne. Jätteobehagligt för är rädd att hon ska hinna springa ut på vägen där bilarna kör i illfart! Förutom då att detta hände även idag så var det skönt med att starta dagen med en PW.


Eftermiddagen har jag spenderat med min solstråle - Karolina! Hon får mig alltid på bra humör! Skönt att ha någon man kan ventilera alla tankar med! Vi gymmade, gick på stan och köpte färgglada träningskläder och åt årets första kulglass! GOTT! Marräng och kokos med strössel valde jag! En bättre torsdag alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0