snow

En riktigt härlig vecka!


Hej Bloggis!
Nu är jag på hemmaplan igen efter en hääääärlig vecka på fina Cypern! Vi har solat och badat i mängder och jag älskar verkligen värmen som där är nu! 28 på dagarna och 23 på kvällarna. Under de flesta dagar var vi vid poolen på förmiddagen och på stranden efter lunch. Vi har snorklat, tagit jättemycket bilder, ätit ute varje kväll och strosat rundor i Ayia Napa! Vi har umgåts en hel del med Joel och Oliver, spelat kort, aldrig sett så många barn på en och samma plats och ätit aaaalldeles för mycket chips (mår typ illa bara jag tänker på Pringels).

Vi bodde på Sunwing Sandy Bay och tyckte hotellet var väldigt bra! Supergod frukost, trevlig personal och fräscha rum. Man checkade in direkt när man kom fram till Ving-personalen på flygplatsen - smidigt! Perfekt läge till Nissi Beach, strandpromenaden på tio minuter och sen var man där! Minus för att det var en aning för stort hotell och vår dåliga flygtid hem. En liten utvärdering för den som funderar på att bo där! Nu, kära läsare, är jag helt dundertrött i huvudet. Vi gick upp åtta igårmorse och har sedan dess inte fått många timmars sömn! Planet hem gick klockan tolv inatt och vi var inte hemma förrän vid fem imorse. Så nu ska jag ta mig en liten sväng in i min Veckorevy och sen blir det en tidig kväll här! Hoppas ni tyckt det varit kul att hänga med på ett hörn på vår semester! Fler bilder kommer! Håll till godo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0