snow

Filmtips och tjocka tankar

Morsning korsning alla härliga där ute! Fortfarande grisförkylning här men ska jag vara helt ärlig är det rätt gött att ha oplanerade dagar och ta det lugnt här hemma. Det är jag ju annars rätt dålig på. Idag startade jag morgonen med en god frukost framför A Cup Of Love. Japp, ni hör rätt. Jag har sett ännu en film. Även denna mycket gullig och tänkvärd. Så tips tips! Annars då? Jag tänkte slänga fram ett avsnitt av Biggest Loser här. Jag blir verkligen inspirerad av dessa människor! Vilken resa dem gör! För några år sedan ville jag ett tag bli så där stor bara för att få kämpa och se om jag kunde göra den stora förändring som de går igenom. Men klokheten kom ifatt mig. Aldrig att jag skulle vilja utsätta livet för den risken. Stackars hjärta, som måste jobba så hårt. Så jag har lovat mig själv det. Att hur många graviditer, sorger och hemskheter jag än går igenom så ska jag aldrig hamna där. Det är mitt löfte till mig själv.


Jaja. Nog snackat om mina mardrömmar. Har ni lyssnat på Gyllene Tiders nya skiva? Bra tycker jag och Adam! Adam hyllar spår ett och jag fyran och sjuan. Man Blir Yr har jag redan spelat sönder. Tyvärr. Skulle gärna gått på deras konsert i sommar men tror biljetterna till Sofiero är slutsålda sen lång tid tillbaka. Nu blir webbteve. Kjam!

Tack för era gulliga kommentarer! Vet ni hur mycket roligare det är att skriva till er när man får respons?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0