snow

Flöjtkillen ♥


DANMARK
VANN och Annie är helnöjd! Så rätt och så bra! Malin är sååå missnöjd (skrev först onöjd men det såg skitkonstigt ut) men du ska se Malin att du kommer älska den efter ett tag! Jag diggar flöjtkillen mest! Han är ju så söt när han spelar första truddellutten och hör jublet och skiner upp i ett leende!

Idag är det mest att kurrera min hals med citronvatten och leta upp karta till Sturup som gäller. Det är typ det enda jag är nervös över - att vi ska råka ta fel avfart (man ska byta motorväg efter ett tag och det är en jädra snurra så det gäller att man är på hugget) och missa vårt flyg. Tur då att vi ska köra fem timmar innan vi lyfter, hehe. Nästan iallafall. Det gäller ju att ha marginal! Ses på Cypern! Pepp pepp!

Jag vet inte om det kommer gå att blogga där för när man skriver på telefonen fungerar inte det där med bilderna alltid. Ibland kommer det bara massa text istället för själva bilden och ibland kommer tre bilder eftersom jag laddar upp dem på nytt eftersom det inte syns på telefonen att de är uppladdade. Så vi ser om det blir några inlägg - annars får ni följa mig på Instagram. Hoppandehatten heter jag!

Bilden är lånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0