snow

Första maj

 
Lugn lördag - eller vad det nu är för dag?! Jag och Marcus vaknade sent. Jag älskar känslan av att vakna upp och veta att man inte har några tider att passa. Det är äkta helg det! Vi la oss i vars en solstol och slappade ett tag, kollade gårdagens avsnitt av Biggest Loser och åt tacosrester från igår. Sen powerwalkade jag en runda, och följde Marcus hem och efter det sprang jag en sväng i solen. När jag hade stretchat och duschat (och blivit omsprungen av min typ åtta år yngre granne) körde jag och Adam och köpte hämtmat. Och efter maten tog jag de här bilderna. Visst andas dem sommar? Såå härligt att veta att vi går mot rätt tider nu! Bra dag!

Lever du Bloggis? Måste bara fråga för det ekar tomt bland kommentarerna! Heelllluuuu! Malin, Sara, Jesper och Maja - jag vet ni är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0