snow

Halllåååå ja!

Hej Bloggis! Jag har jobbat hela helgen så därför det varit tyst här inne. Nu är jag däremot ledig i en och en halv dag. Nöjd! Så nu låtsas jag att det är lördagkväll. Jag har precis kollat på "livechatten" med Sofi Fahrman. De pratade om hår. Rätt oviktigt men kul! Och då ploppar det ju upp massa tankar om frisyrer eftersom man blir så medveten om sitt hår, för en stund. Jag är nämligen sugen på att göra något. Litet. Lite lugg eller så. Elina - bästa bästa frisören - ska jag träffa i veckan så kanske jag gör någon förändring. Hade varit roligt!


Vilket fint väder vi haft här i Skåne fredag, lördag, söndag! Jag håller tummarna att min "söndag" blir så imorgon. Då ska jag jädra i mig ner till stranden en runda! Men först: lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0