snow

Häng med på promenad!



Hela vintern och en bra bit in på våren går jag och längtar efter just den här tiden. Till ljuset. Till blommorna. Till värmen. Till doften! Och nu äntligen är vi här. Ängelholm är bra fint om man bara öppnar ögonen och tar bort hemma-blind-hinnan! 

Om ett par timmar ska jag cykla mot den sista jobbdagen på tio dagar! Underbart! Jag börjar komma i semestertankar och vaknade till och med, med lite pirr i magen! Packlistan är skriven så imorgon tänkte jag beta av den! Sommarlinnen, klänningar och bikinin ska packas ner! Solkräm och det viktigaste plagget - sjalen! - ska också få plats! Men innan resan ska finalen i Eurovision gå av stapeln! Jag är riktigt taggad! Vem hejar ni på? Jag har kollat på semifinalerna och Danmarks bidrag är helt klart bäst! Men jag tycker också att Malta och Ryssland är bra! VAD TYCKER DU?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjena vad fina foton!

Svar: TACK bästa Du! :D
Annie

2013-05-18 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0