snow

Kärlek i New York

Lånad

Jag har en såååå tröttdag idag att jag själv knappt vet om jag är i livet.
Jag är slöare än en soffpotatis och har somnat på husets samtliga soffor två gånger på bara ett par timmar. En sen natt med ett par glas vin och på det en förkyldning från helvetet. Bajs. Men så iallafall. Idag har jag sett en jättegullig film (det händer aldrig att jag kollar på film mitt på dagarna. Om jag inte är sjuk, då. Nu blev du rätt paff va Marcus?) Kärlek i New York . Se den! Och nu har jag precis varit inne på Majas gamla blogg och läst lite. Hehe, det var kul! (Och du passar skitbra i fläta-som-ligger-på-ena-axeln om du fattar, Maja!). Iallafall. Då kom jag att tänka på en rolig sak. Häromdagen när Maja och hennes familj var här på middag så pratade vi om vart vi brukar handla kläder. Vi hade lite olika favoriter men kom båda fram till att H&M är en rätt trist affär. Där vi typ aldrig hittar något. Dålig kvalité också. Supertrist alltså. Sen i lördags ser vi varandra på stan. Trevligt, såklart. Men i vilken butik tror du? Jo, H&M såklart! Rätt komiskt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh tack, vad snäll du är! :) Haha, jag tänkte inte på det där med HM, men det var ju klockrent!

Svar: Det gjorde inte jag heller först men jag tänkte på det i efterhand och börja skratta ;) haha
Annie

2013-05-12 @ 22:54:07
Postat av: Josse

Åh vad mycket jag har missat,blev ett mycket trevligt besök på din blogg idag:D och vad spännande med luggen den vill jag se!!

Svar: Luggen är ingen stor-STOR förändring men är nöjd :)
Annie

2013-05-13 @ 10:10:22
URL: http://josefineochmarcus.blogg.se
Postat av: Malin

Alltså Annie, du är sjukt bra på att blogga! Var jag så bra på att blogga? ha, nej tror inte det. Nej men alltså, du borde bli kändis. du vet har 1 000 000 läsare om dagen, köpa silikonbröst och en chiwoawoa (hur stavas det?)nej, kanske inte... Men det är så kul att läsa :)
Jag har sett den filmen! Den är bra :)

Svar: Snäll du är! Klart du var! Men var ett tag sen nu.. ;) Japp, jag har tänkt i precis dem banorna - bröstoperationen är redan bokad och hunden är tjingad hos kenneln! :D
Annie

2013-05-13 @ 19:57:37
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0