snow

Only Teardrops


Sitter här i solskenet (det sägs bli 26 grader på lördag - hoppas!) och lyssnar på Eurovisions vinnarlåt!
Japp. Så kommer det bli. Våra grannar kommer ta hem hela skiten med Only Teardrops! Danmark - jag tror på er!! Så himla må-bra-jag-vill-dansa-låt över den! Klart den kommer vinna! Så roligt, för övirigt, att hela kalaset är i Malmö! Visst är det?! Jag hade gärna åkt dit och tagit pulsen men det finns inte tillräckligt med friskhet till det(har jag sagt att jag har så mycket lock för öronen idag att jag nästan räknas som döv? Därför spelas Danmarks bidrag HÖGT här hemma för att jag överhuvudtaget ska kunna höra vad de sjunger, haha). Annars då? Jo jag ringde precis Arbetsförmedlingens kundtjänst och snackade lite gött. Skit skön snubbe jag fick. Han grattade till körkortet och undra om jag hade köpt någon bil än. Svaret blev ju nej men han tyckte gott jag skulle spara ihop pengar till det så jag kunde ut och ragga lite. Haha. Tänk om alla hade lite humor - så bra mycket roligare, och lättare, allt hade blivit då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0