snow

Regnskur

Det började droppa lite smått när jag cyklade hem från jobbet. Efter fem minuter öppnade sig himlen totalt och när jag kom hem kunde jag vrida ur kläderna! Om ni undrar varför jag ser så glad ut - när jag är totaltgenomblöt (varför skulle det ligga en kulsamhet (konstigt ord - noterat!) i det, vet jag inte) så är det för att 1. Jag är långledig. Fredag, lördag och söndag. Hur gött? 2. Det är faktiskt ganska roligt att cykla i regn. Och då menar jag inte lite duggande utan skyfall. 3. Ikväll ska jag få träffa Maja! Det var en evighet sen sist.


En sak till. Jag har varit modig. Jag har klippt gardinlugg. Den här gången fegade jag inte ur i sisa sekund som jag gjort det senaste året. Tycker jag får lite mer frisyr av detta. Annars "hänger allt bara" när jag har det nedsläppt. Känner du igen dig? Tjockt hår men ack så tungt och lent att volymen är på minusstrecket. Ni ska få se en dag. Luggen alltså. Inte den icke befintliga volymen.

Kommentarer
Postat av: kajolina

ska bli så gosigt ikvääääääääääääääll!!

Svar: Haha, gosigt! Det var härligt ja! :D
Annie

2013-05-11 @ 12:56:28
URL: http://karolinaae.blogg.se
Postat av: Malin

Åh, fin du är. <3

Svar: Tack fina du <3
Annie

2013-05-11 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0