snow

Sandy Bay

Det verkar som internet är med oss (på hotellrummet och allt! Man brukar ju annars få gå rundor i lobbyn för att hitta kontakt med wifi:t!). Jag sitter just nu och andas ut på rummet! Allt har gått fint även om flygturen inte är min favvobit av resan! (Läs: jag hatar att flyga men tänker på allt roligt jag kommer få uppleva så då får det gå). Vi är i Ayia NapaSunwing Sandy Bay! När vi kom fram i eftermiddags fyllde vi på kylen, kollade in området och stranden! Nu är vi precis hemkomna efter en runda i solstolen! 29 grader i skuggan och laaaagom varmt (inte som klibbvärmen i Turkiet alltså, där man bokstavligt talat kokade bort)! Ikväll blir det pizza och tidigt i säng! Efter tre timmars sömn (körde hemifrån tre inatt) går våra ögon snart i kors! Lång sovmorgon väntar alltså! Och en hel veckas semester!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0