snow

Sjukstuga

Idag är det sjukstuga här! Tycker jag varit bra mycket förkyld redan, det här året! Men tydligen ville ännu en komma till mig! Känner mig hedrad.. Jag försöker tänka positivt och det är att den förmodligen hinner försvinna till nästa vecka för då är det semester som gäller! Det ska verkligen bli jättekul! Håller tummarna för att vi får sol och en mysig vecka på dunka-dunka-området! Enligt väderprognosen ska vi få runt 27 grader hela veckan! Man kan ju alltid hoppas! Skrev mest det här inlägget (på mobilen) för att se om det går att blogga här ifrån. Annars får ni följa mig på Instragram nästa vecka! Det är inte hela världen va? Citronklyftor och vatten ska jag bäva i mig tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0