snow

Tjena tjena!

Sen sist vi hördes av har detta hänt: Vi har besökt ett av Europas största vattenland - åkte massor av rutschkanor och badade i en vågpool! Vi har träffat världens konstigaste dam. Vi kallar henne för The Lovely Lady eftersom hon helt random kom fram till mig och berättade hur underbar jag var.. Sen, utan att jag frågat, drog hon upp hela sin livshistoria. Allt ifrån vart hennes barn bor och hur många barn barnen har, till hennes äktenskap med sin andra make (hon poängterade på ett märkligt sätt att detta var hennes ANDRA make. Inte första utan andra). Så mycket konstiga människor det finns va?

Vad har mer hänt? Vi har hängt en del på stranden, varit med Joel och Oliver (Marcus kompisar som annars mest bara sitter i baren om dagarna) i Ayia Napa (tur vi drar med dem ut så de får se sig om, hehe!) och ikväll ska vi se Champions Leuge-finalen på storbildsskärm! Men först ännu en restaurangmiddag (ska jag vara heeeelt ärlig hade det varit bra mycket godare med mammas och pappas grillade mat ikväll istället för pommes och pasta!) En till sak som hänt är föresten att vi har tagit fel på vilken dag vi åker hem! Vi fick helt plötsligt en extradag här nere! Jag blir förvånad över mig själv - att jag inte har bättre koll - eftersom jag är ett kontrollfreak ut i fingerspetsarna! Men nu: mat och fotboll! TREVLG LÖRDAGKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: Malin

ååh snyggo! Då kommer ni hem på tisdag då alltså?

2013-05-26 @ 17:49:04
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0