snow

Träningssugen


Tjena tjena alla härliga!
Här är det fullt hus idag! Byggare och inspektörer är här för att renovera och göra det fint! Jag serverar de kaffe bäst jag kan! I förmiddags var jag och Cindy ute på promenad! Åh vad skönt det var att röra på sig! Det ska bli både roligt och härligt att komma igång med lite hårdare träning nu så här efter semestern! Änglamilen (som var mitt träningsmål under våren) blev ju inte av eftersom det krockade med Cypern men jag ska sätta upp nya mål! Jag ska bara klura ut vad. Något förslag? Mitt styrkemål är att gymma minst en gång i veckan, köra tabata och tillslut klara 50 armhävningar på tå. Men vill även ha ett lopp att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0