snow

Cerise


Tjena tjena gosisar! Hoppas ni har en härlig torsdag! Snart helg, pepp pepp! På tal om gosisar så måste jag bara visa mitt absolut gosigaste plagg just nu (alltså jag hatar egeeeentligen ordet "gosig" men efter att ha överförbrukat det en tid är jag nu van och det har liksom lagt sig ganska fint på tungan). Denna mjuka fleece som man vill dra på sig så fort man kommer innanför dörren. Eller tja. Utanför dörren också kan man säga. Den värmer gott och sen är ju rosa en bra härlig färg. Man blir glad av starka färger - tycker ni inte det? Den är inköpt för en ynka 150-lapp på stans hajpaste ställe (stans och stans..) Ullared! Funderar på att köpa en sån till mormor i julklapp. Hon om någon älskar FÄRG och varma koftor! Ett litet tips så här en mörk och regning novemberdag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0