snow

Då var vi där - igen

 
Goddagens! Sen sist vi hördes har jag blivit sjuk. Ja, nu får man bita i det sura äpplet för att man sa att man kommit in i bra vanor. Det är de här hostiga och framför allt nysiga små näsorna som smittar mig. Så ja. Min enda lediga dag den här veckan fick gå i lugnets tecken. Tog sovmorgon med Marcus och var en sväng i HöganäsIittala Outlet - varje gång jag är där drömmer jag mig bort till min egna lägenhet. Söta tekoppar står framdukade i ett vitt, perfekt städat kök. Hmmmmm, det är bra med drömmar! Så, nu måste jag tillfriskna snabbt för veckan är knökafull med jobb. Det börjar redan i eftermiddag så bäst att klistra på ett leende och bunkra upp med näsdukar och Bafusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0