snow

En sista från november

Igår kom jag på att jag hade en blogg och 20 läsare som ogillar att komma in på sidan utan att ett skvatt har hänt. Så här kommer en liten uppdatering om vad som hänt sen sist. Det är väl inget revolutionerande direkt men för all del inget man ska förminska eller glömma. Och det lär jag ju göra. Glömma alltså. Om jag inte dokumenterar det här. Haha, det där lät förjävligt. Tänk om det hade varit så - att det är bara det som jag bloggat om som finns kvar i minnet. Usch! Men ja. Vi kör en liten snabbis. I tisdags slutade jag tidigt så åkte direkt till stan och träffade Sara över en fika och promenad. Vi hann gå igenom vad som hänt sen sist - sen februari, ja FEBRUARI. Får ångest när jag tänker på att vi inte har setts sen dess. Hur trevligt och roligt som helst var det i alla fall.


Onsdag, torsdag och fredag har jag umgåtts med 22 söta barn. Och dess snoriga näsor. Så ja, nu är jag förkyld igen! Grr.. Har efter den här hösten kommit fram till att efter att jag varit på förskolan tar det cirka tre dagar för förkylningen är bryta ut. Det är verkligen baksidan med dagisjobbet - annars hittar jag bara massa positivt. I går kväll var jag på fest hos Maja! Superduper kul var det. Idag har jag jobbat och då kände jag hur gårkvällen hade gett mig energi! Var pigg hela arbetspasset tack vare det! Underbart! Det är precis det "utbytet" man ska ha av vänner. Nej nu finisar - nu ska jag och min juliga vinröda stickade och stickiga tröja (imorgon är det första december! Hur fort går inte månaderna? Galet! Julpyntet är redan uppe så nu kör vi JUL tycker jag! Älskar verkligen det - familjetid, ledighet och landning efter en hektisk höst) äta grillat och njuta av en ledig söndag. HÄRLIGT var ordet! Och GLAD LÖRDAG säger jag! En minihelg blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0