snow

Fredagshej!


Hej kompisar! Sitter här och lyssnar på underbar julmusik medan min kaka står i ugnen och gör sig god! Är det fredag så är det! Har kommit in i rätt bra rytm nu igen med mat och sådär. Eller ja, maten är där väl ingen större ändring på - äter pasta, bröd och potatis utan dåligt samvete, ska ni veta! Dieter tycker väl ingen innerst inne är särskilt roligt att gå på? Jag menar mer att jag försöker äta 5:2. Ja alltså - fem dagar utan sötsaker och två dagar med. Efter snart tre veckor är jag inne i det! Heja mig! Men det jag skulle kika in här var för att säga att jag har "en bild i timmen"-dag idag. Så om ni tittar till bloggen ikväll får ni ett längre inlägg med bilder och ja, min dag helt enkelt. Inga revolutionerande saker har hänt, men det kan alltid vara lite kul. Så hej på en stund! GLAD FREDAG BLOGGIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0