snow

Fridfullt & helvilt


Vad helgen springer iväg! Tycker ni inte? Jag har haft en rätt lugn vecka och då är det så skönt att känna att man har energi över till helgen! Jag har ju varit förkyld i stort sett hela hösten så helgen har liksom fått vara oplanerad, för att jag ska orka med en ny vecka. Men nu när sjukstugan har stängt finns det energi över! Igår var jag ensam hemma hela förmiddag (äääälskar det och uppskattar det extramycket när det annars tycks vara någon runt omkring mig jämt. Missuppfatta mig inte. Det är härligt att umgås och jobba med människor men det är lika härligt att vara för sig själv en stund - rensa tankar och återhämta sig). Så jag tog allt i min takt, gjorde vid en överfull tvättstuga, städade som en tok och gick en entimmespromenad med Cindy. Det var bara hon och jag på hela stranden! Finns ingen plats på jorden där min själ mår så bra! Jag hade Hannah och Amandas podd i öronen och solen i ryggen! På eftermiddagen åkte jag och familjen till Ullared! Übermycket folk så vi var helt slut efter tre timmar! En bra fredag helt enkelt. Balanserat med det lugna och det galna. Den här dagen har också inneburit att flänga rundor i affärer. Jag och pappa (!) har gått på stan bland annat! Mysigt var det men exakt HÄR tog min energi slut. Nu är det soffläge resten av kvällen! TREVLIG HELG BLOGGIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0