snow

Lördag till idag


Då får vi slänga iväg ett litet inlägg igen så att jag inte tappar er på tråden. Sen sist vi hördes av har jag och Karolina haft en heldag tillsammans. Vi började lördagen med att gå en sväng på stan. Kikade i butiker och fikade. Men shoppingutbudet är väl sisådär just nu får jag säga. November och februari känns som årets två mellanmånader. Och detta speglar ju sig såklart lite hos affärerna också. Allt har hängt där i evigheter och man har ingen anledning till att shoppa. Ack ack, så synd om oss - får man väl ändå säga? Haha. Sen bytte vi till träningskläder och tog en powerwalk i regnet. Rätt mysigt och SÅ skönt med frisk luft! På kvällen möttes vi upp igen för några glas vin tillsammans med Elina. På detta blev det en spontan utgång! Rolig lördag! Söndagen var lugn och skön och sen drog veckan igång i måndags. Är ju bara timmis nu så vet inte när eller var jobben dyker upp. Men har jobbat på förskolan hela veckan! Är så glad och tacksam att jag får ihop rätt många timmar ändå! Efter dagis idag åkte jag och Adam för att fixa farsdagpresent! Kom på en superbra igår så passade på att handla hem den direkt, så att det är klart! Skriver inte ut vad för man vet inte med pappa. Han kikar in här då och då. Så den får komma upp senare! Nu väntar Bonde I En By.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0