snow

Novemberrusk och vardagsprat

Vad väljer du?!

Då går ännu en dag mot sitt slut! Så fort dagarna går va? Och så fruktansvärt kort dagen är va? Va va va va va? Idag när jag cyklade hem från jobbet klockan fyra var solen på väg ner. Blir man deprimerad? Tråkigt att man jobbar alla de ljusa timmarna. Men å andra sidan är jag tacksam att inte arbeta natt. Då hade jag aldrig sett solen! Och på tal om sol och energi så känner jag mig pigg och glad idag! Underbart att ha sådana dagar! De kan jag leva på i flera veckor känns det som! Kan det vara för att jag åt kexchoklad igår? Hm, man vet aldrig men måste väl varit den?! Jag och Marcus satt som på nålar och kollade fotbollen. Jag är väl ingen fotbollsfantast precis men när det är avgörande matcher kan det vara riktigt kul. Och när man ser fotboll i Marcus sällskap får man en tacksam och glad kille på köpet. För ska jag vara helt ärlig är det annars jag som styr och ställer rätt mycket när det kommer till vad vi ska se och inte se på teve. Han har fått utstå många romantiska komedier och Bonde Söker Fru-avsnitt, stackaren! Hmm... Njuter av en snart gjord arbetsvecka. Min började redan i söndags så jag tänkte ta långledigt - fredag, lördag och söndag. Lyxigt! Den bjuder på en hel del roligheter dessutom. En eftermiddag på Gekås och julbak bland annat. Se där - jag fick ihop ett inlägg tillslut! Känner att det är lite si så där med fantasin just nu nämligen. November motiverar inte direkt till att vara kreativ. Solsemester däremot, det är motiverande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0