snow

Sex veckor dit

 
Vågar inte helt tro på att förkylningsomgången redan är över men JUST NU känns det fantastiskt bra! Om jag har lite tur var det bara en släng som varade tre dagar! Hur som så har jag kikat rundor på nätet ikväll efter snygga klänningar som kan passa nu när det snart vankas nyår (jaja, jag är väl lite tidigt ute - men kul är det i alla fall). Jag tycker dessa fyra är riktigt snygga. Jag vill att den ska sluta precis innan knäna, ha en längre ärm och sen gärna att den utmärker sig lite med en snygg detalj - paljetter, ett knyte i midjan eller en härlig färg (smaragdgrönt är väl bara så sjukt snyggt!?). Håll med mig att det är ju bara så mycket roligare att gå på fest när man har något nytt att hoppa ner i? Då kan inte en misslyckad sminkning, en dålig hårdag eller en blek kropp stoppa en från att känna sig festlig och fin! Äsch, vad sägs om att föna håret, dricka en stor kopp te och se Ensam Mamma Söker? Det är i alla fall exakt vad jag tänkte göra nu. Jag har bestämt mig för vem tjejerna ska välja också föresten. För er som är intresserade, haha. Therese ska välja Christoffer, My ska välja Henrik och Madelene ska fortsätta träffa Jason.. Så får det bli! Ladda batteriet ska jag också passa på att göra. För imorgon väntar ännu en lång dag - 8 till 17:30!

Bilderna har jag lånat HÄR. 1. SOAKED IN LUXURY 2. NLY Trend 3. Only 4. Motel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0