snow

43

 
Hej ny vecka och alla glada där ute! Här har det verkligen blivit höst den här helgen. Det regnar hela tiden, det mörknar vid sex och igår var det så mulet och grått att jag fick tända alla smålampor här hemma redan efter lunch. Men men, förutom att dagarna blir kortare så tänker jag inte nämnvärt på att det. Men ja - hur har er vecka startat? Och hur var helgen? Min helg blev inte riktigt som jag tänkt mig, men den blev bra ändå! Igårkväll var jag på kompisdejt! Så mysigt och efter varje gång ställer jag mig frågan varför jag inte gör det oftare. Hm. svaret blir väl att man alltid alltid har så mycket annat - jobb, måsten och innan man vet ordet av det så har all ledig tidig sprungit bort. Hur som helst så var jag och Karolina på stan och åt middag! Super! Efteråt gick vi en promenad och pratade pratade och pratade - skönt! Den här veckan är fullspäckad med jobb, jag har två veckor kvar på mitt vikariat. Sen har jag förhoppningar att det blir lite lugnare på den fronten. Men så ska man väl aldrig säga? Flummigt inlägg - eller? Jaja - HAPPY MONDAY!

Kommentarer
Postat av: Biffen!!

Sötnöt! Du, om jag inte minns helt fel så la du upp en bild på en regnkappa som du hade köpt för inte allt för längesen. Om jag har rätt, kan du då lägga upp den bilden igen om du hittar den, eller ta en ny bild? Vill se den igen!! (Och hittade den inte under kategorin kläder) ;)

2013-10-21 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0