snow

Alltså fredag.. jag älskar dig!


Heeeeeeej Bloggis! Mår ni bra? Jag mår faktiskt väldigt bra idag! Så gott! Har varit i en förskoleklass under dagen och alltså - barn är ju bara för söta! De är så ärliga och pigga att man blir glad i hela kroppen! Jag slutade tidigt så hann med både ett race med tvätten och städning av rummet innan eftermiddagen kom. Efter det gick jag en promenix till havet och gjorde mina 100 squats med bra musik och vågornas brusning i öronen! Nu väntar jag på att håret ska torka och sen ska jag klä på mig något festligt! Ikväll ska jag fira Lina som fyller 20 imorgon! Wipwipp! Ha en uuuuunderbar fredagkväll och start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0