snow

En dag på Gekås


Hej kompisar! Hoppas ni fått en bra start på veckan! Jag är lite förvirrad över vilken dag det är men tycker det är skönt att det redan är tisdag! En kort vecka med jobb väntar! Men innan dess ska jag ta vara på en ledig dag! Och vet ni vad jag ska ägna den åt? Att ha julklappsverkstad! Ja, men se där - vad knäppt va! Igår var ju nämligen jag, Marcus och ChristinaUllared! Vi åkte hemifrån tidigt, var framme vid halv tio och var hemma lagom till kvällsmat. Jag hittade en jättemysig, rosa fleece, ett stjärnigt bäddset, som jag snappat upp på nätet innan och hittade här för nästan halva priset och samtliga julklappar (som var målet också). Så vill ni ha lite julstämning och se hur julklappsinslagningen gick får ni kika in på min Instagram i eftermiddag - @hoppandehatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0